Future State: Superman Worlds Of War





SAYILAR

Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. Kolay gelsin kedi kadının sayılarını bulamadım kaldırdinız mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telifliymiş o yüzden kaldırdım :(

      Sil
    2. Anladım teşekkür ederim peki çevirmeyi düşündüğünüz new 52 serisi varmı

      Sil
    3. New 52 den cevirmeyi düşünüyorum Lois Lane'in tek ciltlik sayısını cevircem ama istediğiniz bir seri varsa belirtirseniz telif yoksa çevirmeye çalışırım inşallah.

      Sil
  2. Paylaşımlarınız için teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  4. Gönül isterdi ki batmanın yeni hikayelerinden çsvirmenizi rica ederdim ama telifli Yani bu zamana kadar merak ettiğim en çok karşıma çıkan ödüllü yazarı olmasından dolayı Mister Mıracle olabilir eğer size de uygunsa tabi ki yükünüz hafiflediğinde ben dahil tüm çizgi roman sevdalılarını mutlu edersiniz Sayın Ömer Turab kolaylıklar dilerim sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lois Lane bittikten sonra onu çevirmeyi deneyeceğim. İstediğiniz Serinin tam adını atarsanız sevinirim.

      Sil
  5. 2.sayı için çok teşekkür ederim çok hızlısınız emeğinize sağlık Mister mıracle(2017-2019) 14 sayı

    https://m.comixology.com/Mister-Miracle-2017-2019/comics-series/98093

    Anlayışınız için teşekkür eder ve blogunuzun uzun ömürlü olmasinı dilerim İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama bu seri türkiye'de bir yayınevi tarafından basılmış o yuüzden telifli. Eğer istediğiniz başka bir seri varsa belirtirseniz sevinirim. :((

      Sil
  6. Yorumunuzu görünce üzüldüm
    ama olsun sizden son ricam çizgi roman seçiminde çok şansızım cyberpunk2077 serilerinde birini çevirmeyi düşünürseniz sevinirim İyi günler kısa sürede yorumumu yanıtladığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır. Not aldım. Çevirmeye çalışacağım ama cilt halinde oldukları için birAz uzun sürecektir. :D

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim sağlık huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle bu arada içimde kalmasin ben çizgi diyarından fuenx sizi biraz meşgul ettim kusura bakmayın green lantern konusundaki zevkinize hayranım

      Sil
    3. Ne rahatsızlığı teşekkür ederim tekrardan.

      Sil
  7. merhabalar 2.sayı link kırık not found diyo :( ve elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ömer kardeşim tüm sunumlarınız için çok teşekkürler ederim...

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim kardeş. İyi okumalar :))

    YanıtlaSil
  10. Infinite frontier #0 sayısını çevirir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telifli galiba o seri. Ama telifli değilse düşünürüm

      Sil
  11. new52 de superman psi-war crossover hikayesini çevirebilmeniz mümkün mü ?

    YanıtlaSil